Biljetter • Abonnemang • Medlem

teatersalong platser_mini

Biljetter till våra föreställningar säljs på Tickster.

Biljetter finns också att köpa i Folkets Hus foajé vid tider som publiceras på denna hemsida och på Facebook samt timmen före varje föreställning där föreställningen ges.

Länk till Tickster hittar du under "Program" och respektive föreställningspresentation.

Abonnemang

Fr.o.m. våren 2022 lämnar vi möjligheten att teckna abonnemang. I stället lämnar vi samma rabatt, hela 50 kr, direkt på våra biljetter till medlemmarna vilket är samma som lämnats till abonenterna. Det innebär att man nu kan köpa biljett utan att behöva styras av hur många biljetter man köper och vilken föreställning som ingår i abonnemanget.. Det blir en betydligt enklare administration nu när man bl.a.inte behöver hålla reda vilka platser våra abonnenter har uppbokade.

Bli medlem.

Medlemsavgiften är bara 160 kronor för ett år. Om någon i ditt hushåll redan har ett ordinarie medlemskap kan du bli medlem för 80 kronor och du som är under 26 år betalar bara 50 kronor.

Medlemsförmåner:

• 50 kr rabatt på ordinarie biljettpris.
  • 100 kr rabatt på teaterresor
  • Fri garderom (värde 20 kr per tillfälle)

Läs mer och registrera ditt medlemskap på Riksteaterns hemsida: https://www.riksteatern.se/bli-medlem

scenrum